Retur
Hvordan returnerer jeg en vare?
Dersom du ønsker å heve kjøpet på èn eller flere varer har du 14 dagers angrerett fra du mottar
pakken. Ta kontakt med vårt kundesenter på e-post: post@locoshop.no for å motta retur adresse.
Varene må være uskadet, ubrukt og med eventuelle forseglinger intakt. Vi ber om at returetikett
ikke festes på varens originale emballasje. Det er viktig at du legger ved enten pakkseddel eller
angrerettskjema i pakken. Vi forsøker å ha så rimelig priser som mulig på våre produkter, så vi har ikke muligheten ti å tilby fri retur og
du må dessverre selv betale returporto. Vi anbefaler at du sender pakken med sporing. Pakker som er
sendt oss i oppkrav, "mottaker betaler frakt" eller levering til pakkeautomat vil ikke bli hentet ut
av oss.
Når kan jeg forvente tilbakebetaling?
Når du sender returen, kan det ta inntil 14 arbeidsdager før vi har mottatt og behandlet returen.
Du får en e-post fra oss som bekreftelse når vi har behandlet din retur, og vi tilbakebetaler deg til
betalingsmåten du benyttet opprinnelig. Du får pengene tilbake innen 10 arbeidsdager etter at
returen er behandlet.
Kan jeg bytte en vare?
Vi tilbyr ikke bytte, men håndterer denne som retur. Ved bytte gjør du selv en ny bestilling i
nettbutikken. Den nye bestillingen blir en ny ordre som håndteres uavhengig av
returforsendelsen.
Hvor finner jeg angrerettskjema?
Angrerettskjema sendes som en link i ordrebekreftelsen du får når du bestiller produkter fra oss.
Hva skjer hvis jeg ikke henter pakken?
Ved retur med uavhentet pakke eller nektet mottatt, blir det belastet et ekspedisjonsgebyr på
399,- kr per kolli for uavhentede pakker. Ønsker du at vi skal sende pakken på nytt, må du også betale ny frakt (uavhengig av om den opprinnelige bestillingen hadde fri frakt eller ikke). OBS!